♥ Del 10 – Det här hade vi på oss idag

Idag har Hoppsan fått stå i Centrum!!
lite tömkörning och sen koplade vi fast en pulka efter.. hon trivdes med det och var inte ett dugg rädd.. bara de andra hästarna runt omkring som blev lite tokiga :P

vi la även några snöklumpar i så hon fick dra något kilo.. nästa vinter kan hon säkert dra grannens barn :) och en vacker dag så kan hon kanske dra mig på en vagn :)

Detta hade vi på oss idag:
Jag-- Fleece mössa från Agria, rosa tröja från Ullared, Helskodda ridbyxor från Kyra K, Läder stövlar, Dunjacka från BikBok, Ridvantar från Jacson 


Hoppsan-- Hemma gjort träns (sidostycken + "snok"rem (elr nedre nosrem.. vet ej exakt vad det heter) har iaf satt ihop det, Tolksele från Hööks, Hemma gjord maggjord, Teddypadd + 2st paddar till lindor
eftersom hon inte har växt klart så har vi inte köppt ordentliga saker,, men till våren kommer jag att göra detta, allt för hennes bästa :)  



nu tar det väll ett tag innan vi gör detta igen,, skolan börjar på måndag och jag lägger ju mest tid på de andra hästarna, men ibland måste man ju ge Hoppsan lite extra uppmärksamhet,, även om man borsta osv.. måste ju vara tråkigt att bara gå i hagen.

ut i snön,,! Madenta blev lite galen i hagen :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0