♥ Del 13 – Den här veckan.

Detta är första skolveckan på sista terminen!! helt sjukt, till sommaren tar jag STUDENTEN!!! :) härligt,, men sen börjar arbetslivet :P

Måndag: (igår) skolan gick bra förutom att bussarna var försenade osv..
Tisdag: började hos tandläkaren,, (tandregleringen) de kollade lite och nu ska jag inte dit förän i nov/dec.. yees!! skönt att slippa dem :P
Sen var det skola och började med Religionkunskap... Asagudarna Tor och Freja ni vet :P
Sen började Dressyrkursen jag red Maraccas, hon var inte helt samarbetsvillig,, men får väll skylla på att det har varit lov,, och så även för dem. i slutet gick hon ganska okej,, men jag kunde tyvärr inte nyttja tiden åt att jobba på min sits då jag hade fullt jobb med att hålla henne där jag ville :P

Jag och Maraccas i början av 2,an (ursäkta mina armbågar,, de är b,la dem jag jobbar med i dressyrkursen :P)


Onsdag: ska jobba med projektet och sen är det Hoppning!! och jag ska ha Calle :D hörde att han skulle åka på sportlovet :/ tråkigt men sant,, men det är ju inte den ända hästen jag har gillat som sedan har åkt,,, blir väll så när man gillar de lite speciella hästarna :P 
Torsdag: börjar med Riskettan på körskolan mellan 8:00-11:30 sen har jag bara en lektion och den är 14:10-15:40
Fredag: LEDIG!!! alltid lika skönt med lediga fredagar :P

mitt schema för denna veckan!!



Hemma så kan jag inte rida,, pga att det fortfarande är is,, men får passa på att rida ut på Fredag när jag kan rida när det är ljust och kan våga mig ut,, rider inte ut i mörkret :P vi har så sjukt mkt rådjur och älg här.. så det är inte kul,, och de är ju på fälten på kvällarna :P
men jag måste passa på att rida Tess för vilken dag som helst åker hon tillbaka till ägaren.. tråkigt men sant! kommer bli tont utan henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0