♥ Del 20 – Den här månaden.

Januari,, första månaden på året, det är också den månaden som allting återgår till det normala :P

Skolan börjar igen efter ett lov, träningarna drar igång (börjar på fredag).
Denna månaden har jag varit ovanligt flitig här på bloggen,, kan ju bero på denna listan :P men jag ska försöka att hålla uppe tempot även när listan är slut.

jag har varit flitig med lilla hoppsan och vi har kommit en bra bit i hennes utbildning :P
även madenta har kommit en bit, framför allt har hon blibit starkare av all snön i vinter,, tyvärr har hon vilat 1vecka nu då jag inte kan rida ut när det är mörkt och kommer ju hem sent från skolan osv,, men banan går snart att rida på igen :)

detta är väll vad jag har gjort denna månaden. :P

en bild från januari 2010 <3

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

sv: Varsågod!

Hehe, vad roligt med storhäst?! :)

2011-01-19 @ 21:11:51
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0