♥ Del 4 – Det här gjorde vi idag.

Idag har jag varit super effektiv!!

Jag har ridit Tess barbacka en sväng på förmiddagen, riktigt mysigt i solen :)
Sen har jag fixat lite i stallet, började redan igår men då pallade jag inte så mkt :P
men jag har börjat stor städa!! det kommer bli fint!
jag har även börjar kolla igenom mina saker, och kommit underfund med att jag kan käna lite pengar!! jag har ju massor av ponny saker! som jag inte behöver, Tess har sina saker och en dag går vi ju skilda vägen :(
jag kommer ladda upp bilder på sakerna här så kan även ni köpa :D

Efter mitt städande och lunch så red jag Madenta en sväng på fältet, även henne barbacka! innan har jag bara gjort det på ridbanan "eller jag jag var ute igår med",,, då hon kan vara lite busig och jag inte litar på balansen :P
men nu fick det bära eller brista, det bar!! hon var jätte duktig :) visst pigg och glad såklart men det är ju meningen :P Mamma kom efter en stund och hon hade kameran med sig :)

sen har det inte hänt så mycket mer jag har mockat och släppt in hästarna och såklart fodrat..!




Tyckte att bilden blev så mysig med solnedgång i bakgrunden :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sista bilden är underbar!!

2011-01-04 @ 20:39:42
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0