♥ Del 6 – Min dag.

Min dag.!
kan beskriva hur en vanlig dag ser ut för mig.

Skoldag: går upp mellan 06:00-06:30- fodrar, och ibland äter jag själv frukost (jag är medveten om att man måste äta frukost men kan bara inte.
07:05- Buss till skolan
08:30-15:40 Skola!!
17:00- hämtar mamma mig i Åhus
sen när man kommer hem blir det att äta lite mat oftast bara någon macka eller liknande,
och ca 18:00 brukar jag vara ute i stallet, då blir det mockning och fixa inför kvällen (fodra och vatten)
sen rider jag mina fina hästar och sen kommer de in.
jag kommer in igen runt 20:30. beror ju helt och hållet på hur länge man rider osv.
sen blir det att äta kvällsmat och sen eventuella läxor (tacka gudarna för att man inte har så mkt läxor)
sen blir det dusch och ev TV sen väntar sängen!!
och kl 06:00 ringer väcka klockan igen!!

om jag inte går i skolan så går jag upp kl 07:00 och fodrar sen somnar jag om och runt 9 kommer hästarna ut,
sen rider jag ibland en häst innan lunch, och lunch för hästarna är vid 1.
och när de har ätit upp vid 14:30 så rider jag en häst till och sen fixar jag stallet. och vid 19:00-19:30 så kommer hästarna in (hästar gillar ju rutiner så bara för att man är hemma så kan man ju inte ta in hästarna super tidigt, + att de trivs ute och inte i någon box, där måste de ändå stå hela natten.


detta är min vardag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0