Skolan är igång

skolan är igång.. vilket tyvärr intebär att uppdateringen kommer bli något sämre.. men jag har ju mitt "löfte" med att föja listan som jag gav mig in på :P
efter detta inlägg kommer jag att skiva om dagens punkt :)

skolan började inte så värst bra,, bussen från yngsjö var försenad och jag missade bussen till önnestad, så blev kvar på rese 1timme extra :P men fick iaf träffa min "syster" :) alltid trevligt

väl framme i skolan 1timme försent så gick man och hälsade på sin lärare som man skulle haft på morgonen..och 10min senare slutade man den lektionen,,!
sen hade jag håla fram till 12:20, då hade vi estetisk verksamhet, jag och Hanna gick ner till stallet och fottade samtlga hästar!.. kallt men fina bilder blev det :P
vid 14:10 började Arbete med häst och då Kajsa har blivit Mamma så kan hon inte jobba,, vi har ist fått Ida-Maria.
vi skulle egntligen klippt skolhästarna,, men pga samma gamla vanliga (dålig info) så hade ingen rätt kläder för detta,, så vi fick prata om doping ist, sen skulle skolhästarna in,
och innan jag avslutar här så måste jag faktiskt säga att stallplanen såg ut som kom och hjälp mig och dö!!! halm rester precis överallt,, visst det är snö och is blandat med grus för att inte halka... men jag har själv gått i 1.an och fick minnsan kratta stallplanen,,, hmm det synns att Maria har slutat,, det såg inte ut så här hon jobbade kvar,, aja får väll skylla på att det är första mockningen utan hennes vakande öga :P

hemma har jag inte ridit iaf.. utan skridskor går ej detta :(
jag har fixat lite med projektet och lite annat kul :P

nu ska jag pulicera detta och börja skriva på dagens punkt.. men först tänkte jag ladda upp en av bilderna jag och hanna fottade idag :)
Den är på finast "Calle" som jag förövring fick reda på att han skall åka från skolan,,
han passar kanske inte där,, tydligen så hade det inte gått så bra i övriga lektioner.
men om han är kvar till på onsdag så SKA jag ha honom på sista hopplektionen,, och det vet Ida-Maria :P
för det är en mkt fin häst men lite speciell att rida men det är sånna hästar man lär sig sjukt mkt på :d + att de är väldigt mycket roligare att rida :D:D

Btw imorgon är första lektionen i dressyrkursen :) jag förväntar mig träningsverk.. :D vilket jag ser framemot att ha då jag inte kan vara så aktiv med mina egna för tillfället :P

Quest for fun Z "Calle"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0