svårridna hästar är de roligaste hästarna!!

that's right!!!
även om det är kul med fina hästar som gör precis vad man ber dem om så är det de svåra man lär sig av.
jag har alltid gillat de lite svåra hästarna och väljer dem inför lektioner osv.. speciellt i skolan.

vi har ju lite blandat "material" på hästar.
ser man tillbaka på denna tiden i skolan så har jag ridit de roligaste hästarna.

Lancome var en av dem, hon var på skolan i början av 2,an.. hon kom under sommaren och eftersom ag och hanna satte igång skolhästarna så red jag henne ganska mycket, och när man känner utvecklingen så är allt så mycket roligare.
en trevlig häst men passade tyvärr inte till skolan, alla hästar gör ju inte det. det är ju ganska påfrestande, många olika ryttare b,la.


Calle är en av de hästar jag har gillat mest! väldigt speciell, men känns som om vi kan läsa av varann,,
även hon jag trillade av honom i slutet på hoppkursen så jobbade vi igenom det lektionen efter jul, han är väldigt trevlig, men under sportlovet så kommer han att åka iväg,, då han inte passar skolan, då det är för mycket jobb och det är ju en enmans häst,, aja :P



men som sagt det är ju även kul med hästar som fungerar :P
framför allt om man ska få fina bilder :P
vi hade fotografering inför reklamtidning till skolan,, då hoppade jag Paco och han är en klocka inom hoppningen.
under fotograferingen skulle jag tänka på -" håll om, styr på rätt hinder och upp i fältsits". enkel och bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0