Toppenhumör!!

jag blir verkligen på ett bra hunör när man loggar in här coh ser att statestiken på er läsare har stigit :)
alltid kul att se,

lämna gjärna en komentar om vad ni vill läsa om, självklart kommer jag att fullfölja "utmaningen"
men jag kan ju såklart skriva om annat också :)

på måndag börjar skolan och sen börjar Dressyrkursen. som jag ser framemot då jag verkligen vill utvecklas under denna kursen :) höga förväntningar, får väll prata med Ida-Maria och se vad vi kan göra :P
jag kommer skriva om vad vi gör och förhoppningsvis kan jag dela med mig om övningar osv,,,

Men framförallt så är man tillbaka med kompisarna :D har inte träffats på ett tag nu och från att traffas varje dag till att ha lov,, känns lite konstigt och nu går vi in på sista terminen tsm!! usch!

med tanke på detta med att träffas varje dag och umgås ofta osv,, jag och Hanna Cyrén har varit kompisar väääldigt länge!! började med att Hanna började tävla och sen åkte vi tsm på tävlingar och på den vägen är det,, tyvärr så har inte hanna hitat någon ny stjärna, men det kommer väll :P
Vi har hållit ihop ett bra tag och jag har verkligen inga tankar på att förändra något! :)

Jag och Hanna på B-ponny!! jag till höger på den ljusa ponnyn :)


2år senare, jag och Hanna innan hoppträningen (eller hannas hoppträning, snoddas var precis igångsatt efter skada så tränade inte) Jag längts bort!



Ytterligare 2år senare, Hanna och jag på skolans öppet hus!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Håller med om att hästar avlas sönder. Och självklart är hästen som individ viktigare än dess stam. :D

2011-01-05 @ 19:39:48
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: H,Cyrén

Vi har haft några år tillsammans & fler kommer det att bli. Ska bara hitta någon ny häst, vilket som kan ta lite tid.. Sen är jag tillbaka igen ;)

2011-01-14 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0