Vi minns 2010 !

nu har vi ju lämnat 2010, känns bra, men jag hade gjärna spolat tillbaka tiden, men nu går inte det så vi för låte tiden rulla på i vanlig tackt och ta vara på varje dag! :)

lite återblick på det gångna året.

Fått fina placeringar från Lokalt - Nationellt med finaste Out of Touch!
 


Blivit klubbmästare i Hoppning med min Dressyrponny!



En dröm blev verklighet!! Startade FEI's lagtävlans och FEI's Mästerskaps program!
Missade tyvärr SM med några få %



Madenta gick felfritt i 90cm !!




SVENSKT PONNY DERBY A-final + 10.a i Kval 2 första nationella placeringen




Debuterade Madenta i 1,10m!!



KM i dressyr Madenta 65% i LC:2,LB:1




Startade GazBee (My´s Ponny) i omg 2 av hoppallsv  



Segrade med Laget i omg 1 dressyr allsv (jag red Pom-Pom)



Allsv omg2. 2.a i Förklassen 68,9% och 68,5% i Lagklassen!!
Sista ponny starten!!  Backaholms Pom-Pom! 




4.a med Madenta i LC:2 64,64% Gärds Rf Första placeringen!!
Årets sista start!!




Detta har varit ett underbart år!!!
Jag har avslutat min ponnykarriär, på högsta nivå i dressyren!
Jag har även blivit placerad med samtliga hästar jag startat.
(Tess, Madenta och Pom-pom "undantag" Gazbee men det var bara en lagklass)
 


Nu är jag väldigt spänd på vad 2011 har att erbjuda men det skall mycket till för att toppa detta!! :D

Kommentarer
Postat av: Hannasstallcentrum

Hej! Vilken fin blogg du har! Titta gärna in på min!

http://hannasstallcentrum.devote.se/

2011-11-29 @ 18:45:50
URL: http://hannasstallcentrum.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0