Falsterbo Horse Show 2011

japp då var Falsterbo över för iår!! väldigt skönt faktiskt :P

just nu orkar jag inte berätta om alla dagar men kan ge er en snabb + och - lista!!

+
Ulla var 3.a i Grand prixen och 5.a i Kyren! 
Patrik Kittel bjöd på nytt svenskt rekord i kyr på över 82%
Shopping fynd!
Träffade trevligt folk!
Vädret var super de flesta dagarna!
såg Madentas pappa Biggles live!


Det öste ner hela fredagen,, även när Ulla skulle rida, så allt blev blött!!
Info om hästskötar-frukost och lunch var dålig (ingen visste var det skulle vara bara att det fanns!) 
vissa stunder var sjukt dryga då det inte fanns ngt att göra!
jag missade Patrik Kittels rekord ritt!! har dock sett den nu och den var lika bra som alla sa!


så nu kommer bilder på min shopping :)

Ny kavaj!! nästintill likadan som förra!
Pikeur svart men utan samet på kragen! + att den är ju inte utsliten xD den förra var ju sen 2007 så den är ganska sliten!



Stövlar!! blev lite smått kär i dessa från De niro! dock inte i min prisklass,, men min snälla mormor ringde i morse och sa att fanns de kvar så kunde jag få dem :D!!
nu ska ajg "bara" gå/rida in dem men nu slipper jag stövlar som kasar när jag rider!!!


Armbandet i mitten! har länge letat efetr ett liknande,, de gjorde ju för typ 100år sen men nu ville jag ha ett och någon gjorde en bättre variant i falsterbo!! så ett av dem blev mitt!!
sen är det det "fina" bandet man fick så man kunde komma in på tävlingsområdet + de internationella stallarna där vi hade Richelle!
och såklart mitt älskade swarovski som suttit på sen jag fick det för typ 2år sen :P



Fina Biggles!! har länge hört att Madenta har fått en "Biggles hals" och jag kan inte annat än att hålla med!


min underbara Madenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0