Fredag och ledig helg!

japp blev ledig även denna helgen ;) skönt faktiskt :P även om jobbet inte är så ansträngande,

idag så kom Eva-Karin Oscarsson och höll träning för Ulla och måste säga att Eva.Karin är grym!,, inte undra på att hennes dotter "annsie" Ann-sofie oscarsson också är duktig, hon har väll blivit tränad sen barnsben :P
iaf,, Eva-Karin kommer att finnas på plats i Falsterbo så Ulla kan träna och få hjälp!

imorgon är det studentfirande,
på Söndag så ska jag träna för Ulla! ska blir sjukt kul, höra vad hn säger om min pärla och förhoppningsvis kommer hon med tips och ideér! Fanny följer med :) tänkte att det kunde vara kul för henne och även ett + då hon ser vad vi tränar på och sen kan hon tänka lite på det när hon ska rida henne när jag är på tävling med Ulla!

Idag har jag ridit Madenta i kvällsregnet :) väldigt skönt faktiskt! hon känndes väldigt fin och ska bli kul på söndag!

nu blir det snart mat,, Tacos och sen film!!

BTW!!-- vilka ska till Falsterbo?! och vilka dagar?! jag kommer att vara där onsdag-söndag! Hoppas vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0