Måndag!

japp ny vecka! och vi är inne i Juli!! helt sjukt förra året vid denna tiden så hade jag ganska nyligen kvalat till Nationell FEI med Tess! minns det som igår,, underbara ponny! <3

idag har jag jobbat som vanligt. red Lidro en sväng på em Ulla höll lite lektion, alltid trevligt :)

när jag kom hem så red jag Madenta på fältet, med Musik i öronen så blir allt mycket bättre.. Madenta var super fin som alltid :D!! så sjukt stolt över min häst!
imorgon blir det nog lite trimm på banan mest för att kolla att allt stämmer osv,, för sen ska Fanny rida henne! vilket kommer gå super! :) på Måndag får jag rida min pärla igen och då är det dags att börja finlir inför tävlingen den 23.

på onsdag morgon åker vi till Falsterbo,, ska bli skönt att komma iväg ett tag! rensa huvudet lite,, kan väll säga att jag trodde att ag var "bra" på att läsa av människor men nu är det mer avancerat :/ aja rensa huvudet i Falsterbo, träff underbara människor och sen tar vi tag i de andra "problemen" sen :P
jag tror ju på Ödet så vrf oroa sig?!

nu ska jag lyssna vidare på lite musik,, ev börja packa lite elr fundera ut vad som ska med!! Falsterbo brukar ju bli antingen stekande sol eller ösregn!! :P


älskade häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0