minnen!!

japp minnen har vi alla!

tänkte bjuda på lite videoklipp! och även skriva en kommentar :P
ni får gärna kolla och sen kommentera!!

Out of touch! en underbar D-ponny jag fick chansen att tävla upp i klasserna igen. vi kom upp i FEI och red b,la lagprogrammet på 63.7% och hade vi haft detta året också så är jag övertygad om att vi hade startat SM!
hon är nu såld.



Backaholms Pom-pom! fick låna honom av Emilia i allsv div 2 då min ponny dog (Olliver) det var 2009. och eftersom det fungerade så bra så fick jag rida honom 2010 också!! han hade inte gått någon dressyr innan så allt var "nytt" han var bara tränad men mest som hopphäst!
en riktigt fin liten ponny! även här var det synn att man inte hade längre ponnytid, då jag tror att han hade fixat även LA:1 bra. då han gick LB på 68-69%




GazBee en c-ponny jag red i lagklassen div 2 omg2, då min ponny Out of touch inte ville hoppa :P
En riktig super ponny!!



kommentera gärna på nu så ska jag ut och sköta mitt jobb :P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!

Ja, GazBee är verkligen en super ponny. Kom en glad flicka hem förra veckan och sa "de gick super idag, flög nästan av så bra hon hoppade". Kan man något annat än bli varm i hjärtat då?! Skönt att höra att de va fler än jag som missade Patriks ritt:( ha det bra! Kram

2011-07-11 @ 13:06:27
Postat av: Evelina

SV: Ja verkligen!! kul att det fungerar bra med den nya ryttaren!

hehe ja och jag var ändå på plats! aja sånt händer :P

kram

2011-07-11 @ 23:06:57
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0