Tävling!!

Japp idag var det tävling!... som jag har längtat.. dock var förväntningarna inte så höga då det var nya program och de senaste dagarna har jag och madenta inte jobbat som ett team,, kan jag väll kort säga :P så jag misstänkte en svacka!

LB:2 - det har jag ridit en gång innan med henne och det var vår debut ts, då fick vi 55% så jag ville ju få mer :P
Ritten gick bra, unerlaget var ganska halt så fick hjälpa henne lite med balansen osv..
vi fick 69% och det räckte till SEGER!!! av 36 starter!!.. helt sjukt många och jag lyckades slå dem allihop :D
fina häst! <3

LA:3 debut! - jag har aldrig ridit programet,, skulle egentligen tränat på det härom dagen men då gick Madenta så dåligt så vi sket i det..
Men idag var hon jätte duktig :) dock några grova missar i galoppen,, avbrott, spänd och fel galopp på ett ställe.. så vi tappade en del
vi fick 64.83% ingen placering,, men det ska man ju inte få med massor av missar.

Ulla kom och tittade på LAn hon tyckte det såg bra ut förutom missarna såklart! :)

film kommer det kanske.. youtube är så fruktansvärt segt så vi får se :P
men bilder kommer! Tanja var där och fottade!! även farmor och farfar var där :) så lite bilder blev det.

men just nu kan jag bara bjuda på en bild men det få ni klarar er med :P


Kommentarer
Postat av: matilda

Supergrattis!!!!!!

2011-07-23 @ 17:52:57
Postat av: Evelina Wahlström

SV: Tack :D

2011-07-23 @ 19:00:33
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0