1 juni 2011

idag har man varit en runda i stan :)
vi skulle byta en ring som jag fick i student present,, en super fin ring men eftersom jag inte använder ring så känndes det bättre att byta till något som jag kommer att använda.
sagt och gjort åkte in till Guldfynd och hittade ett armband, och en berlock till ett annat fint armband som jag också fick på studenten.

Det nya armbandet! bilden är väldigt dålig, men det var den ända som fanna på hemsidan :P 



Sen åkte vi vidare och gjorde de ärende som vi egentligen åkte till stan för ;)
köpte koppel till söta Bonnie!!! självklart blev det ett rosa!! vad annars ;)

Madenta har fått vila idag, skulle egentligen gjort det igår men efter måndagens pass så ville jag inte att hon skulle vila, då de bör röra på sig efter ett jobbigt pass.
Igår gick hon som en klocka!! red faktiskt igenom LA:P1 även om det är ett progrem för ponny så är det de ända jag kan av MSV prog. Madenta gjorde detta väldigt bra!!
kan bero en del på att jag red henne på pelham med dubbla tyglar så jag själv kunde bestämma styrkan,, jag kunde jobba ihop henne bättre då hon inte blev så stark! 
imorgon blir det nog lite jogging och på fredag är det Träning sen Tävling på lördag!!! _) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0