ledig helg!

åkte till Willands på fm och tittade på hoppningarna. träffade lite trevligt folk familjen Berg och även vår granne Emma med familj.
nu ikv har jag ridit min finaste! och hon går bättre och bättre. ska prata med Ulla i veckan om mina tävlingar, men det ska nog inte vara några problem :)

jag har även städat lite!!! tummen upp på det! under städandet så insåg jag att jag har ganska många lindor.
och bara 1 par benskydd, fram och bak.. + ett par fram med ludd :P
men jag har desto fler lindor,, men jag tycker att det är snyggare och det går ju ändå så snabbt att linda så då kan det ju vara lite extra snyggt :P

imorgon kommer ju Fanny så Madenta kommer ju gå en sväng på banan, och på måndag börjar jag jobba igen :)

som sagt en hel del lindor :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så du var på Willands?? jag såg aldrig dig! :)

2011-06-19 @ 22:16:00
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0