Onsdag 15 juni

Dagen har rullat på bra, fick rida Lidor en sväng på em,, alltid kul, känner att jag utvecklas för varje gång,, Ulla ser allt! och Hennes super fina häst Lidro är inte sämre han, minsta fel på vikthjälperna så blir det inte som planerat :)
men det fungerar bättre och bättre, vi gjorde lite skolor och byte, förvänd galopp. och även Piruetter sen avslutade vi med lite Piaff, säger bara den hästen kan allt!! samlade bara skritten lite och sen drev jag på och tog halvhalt samtidigt,, och vips! så trampade han på stället :P
lite små fräckt att man kan få en häst på ca 600kg att stå på stället och trampa med energi, och även att gör piruetter,, då ska de vända och bära upp sig på inner bak!
det tvingar man inte en häst till direkt :P
men lille Lidro har ju trots allt gått Grand Prix i sina yngre dagar ;)

innan jag åkte hem fick jag Ullas tävlings planering!! och mycket ska hinnas med from nästa vecka -> aug
Everlöv nästa vecka, Förhoppningsvis Falsterbo,, väntar fortf på besked, Katrineholm, Laholm och Öland.
men det är ju inte slut där,, mer kommer :P

Fick bli en bild på Min pärla!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så roligt för dig med nya jobbet :-) vilken fantastisk möjlighet att få jobba hos Ulla.H Grattis :-)

2011-06-16 @ 09:09:02
Postat av: Frida Fransson

så fina :)

2011-06-16 @ 16:02:49
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Evelina Wahlström

Svar till Camilla:

Ja det sär super kul! Tack :)

2011-06-17 @ 20:34:23
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0