Packat klart!

japp,, nu har jag packat klart,, nästan iaf :P lite lunch lådor som ska fixas,, men annars är jag nog helt klar.
efter lunch imorgon så åker vi, innan dess ska jag hinna packa resten där, mocka. men det lär jag hinna :P

Idag efter Jobbet åkte jag till Åhus och åt Pizza med sis och Lina :) trevligt trevligt.. tyvärr så synns man ju alldeles för sällan, men det ska vi ändra på :P elr försöka iaf,, har upptäckta att det är svårt att ha ett socialt liv utanför jobbet,, då jag är "bunden" nästan alla helger då Ulla ska tävla, men man får ta sina chanser när det går :P
nästa helg blir det iaf Student firande. har en "kusin" som tar studenten,, det lär nog blir trevligt :)

Men nu ikc runt 9 närmre bestämt så red jag Madenta.. skulle egentligen inte men kunde inte låta bli :P
hon gick på Kandaret för 2,a gången och hon bryr sig inte ett dugg,, elr jo hon svarar ju om hon ska osv.. men hon verkar inte bry sig om att hon har 2 bett i munnen, idag spände jag kedjan som den ska vara.. igår var den på tog för lös.. såg det på bilderna som mamma tog... stången blev väldigt vinklad och ändå så hände inget.. aja hon gick fint iaf..!! 


lite bilder från igår!! började ju såklart att bara rida på bridongen ("vanliga bettet") 


 




påbörjan till sluta!  kan verkligen se hur hon försöker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0