I'm Back :P

nu är jag tillbaka.. även om det inte blev ngn längre paus,, men det får ni leva med :P

idag har jag varit i skolan hade Historia på morgonen,, och just nu kom jag på att jag ska ju renskriva dagens arbete!! opps! aja det kommer sen :P

efter lunch var det dags för dressyrlektion,, dock satt jag på läktaren då jag inte kännde för att rida en timmes lektion med min förkylning.. man kan ju inte direkt sluta när kroppen inte orkar längre.

nu ikv har jag ridit Madenta.. såklart,,, efter 4dagars vila hoppade jag upp igen, hon gick som en dröm och jag tror hon märkte att jag var sjuk då hon brukar vara smått galen när hon vilat men hon var super duktig och höll inne på allt bus!.. men det lär väll komma.

provade även de nya sakerna, dock var tränset för litet!!! nosgrimman var lite för liten... suck!! sånt är så tråkigt!
så nu ska det säljas!

Schokemölle lindorna :D fleece lindor,, vad kan vara fel?!


schabrak jag köpte på Ullared.. inte det vackraste som finns,,, men det duger att slita upp hemma :P



Tränset.. som sagt TILL SALU!!!!



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Missade du GHS i år o chansen att få en Goodiebag från vår bloggmonter? Nu har du chansen att vinna en! Gå in på länken för att delta: http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-03-03 @ 17:39:08
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0