Körkort!!

Yes!! nu är jag ägare av ett Körkort :D

kl 8 var man på trafikverket,, skulle fottas och skriva namnteckning och 8:30 började Testet.
känndes helt okej men jag kan säga när de sista frågor kom så började nerverna komma krypande,,, hade man svarat rätt?!
Jag var GODKÄND!! 59 rätt av 65 :D (gränsen ligger på 52)

kl 11:50 så skulle jag köra på körskolan,, en liten uppvärmning, känndes helt ok men man var ju lite nervös då man visste att man bara hade körningen kvar :P

13:45 började Uppkörningen,,, och såklart skulle vi ju ha säkerhets kontroll.. men skulle bara kolla vätskorna, (motor o broms olja, spolarvätska, kylarvätska)
sen körde vi en runda,,, allt flöt på bra och var inte direkt nervös.
när jag hade parkerat på trafikverket så fick jag ett Grattis! du är godkänd!!... snacka om att man blev lättad och glad :)

det känns väldigt skönt att man är klart med kortet :D
Så till er som ska börja med körningen... ett tips!! Nya Trafikskolan!!

lånad bild av nyatrafikskolan.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0