Onsdag.. mitt i veckan!!

Ja då är det mitt i vecka 10!

igår var det dressyrlektion!,, jag valde Cassy, så han ska jag ha på delexamen nästa vecka,, vi ska rida LB:1 så jag tror vi överlever.. hihi skämt och sido,, men Cassy är en mycket fin häst och är som ett riktigt gummiband, iaf i sidorna. man kan ju önska att han blir mer lösgjord i ryggen och orkar höja den och sänka huvudet framför allt nacken mer..

igår var han iaf super fin! :) fick en bra känsla. när vi höll på att rida så kom en tjej som går Djurvård och fottade :) hon är super duktig på det och det blev fina bilder :) bjuder på dem lite längre ner :)

 imorgon så ska jag vara på skolan 06:15!! då åker Jag,Hanna,Jessica och Ida-Maria till Östra ljungby,,, där ska Hästskötarexamen genomföras och målet är ju såklart att bli godkända. men man ska inte ha för stora förhoppningar få det är ett stort prov,, även om man inte kan tro det,, mer om det kommer efter jag har gjort det så kan jag säga vad vi gjorde osv :)

nu kommer bilderna!! inte så bra kvalité då de är printade,, men ni överlever :P
kommentera gärna!!

fina Cassy!


liten svag öppna (och även för rak,, men ville få in bogen mer ist för att böja halsen!)


lite skänkelvikning :P


En diagonal sluta! förutom min höger hand är den väll helt ok


avslutning... rund och låg... dock ska han vara vääldigt mycket lägre i formen.. men det var han inte på denna bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0