Torsdag

jag måste be om ursäkt för att jag inte uppdaterar,,, men det kan bero på att jag inte har haft tid att sitta här och skriva :P

skolan idag var lugn,, hade bara lektioner på förmiddagen Ulrica ställde in hovvården känndes inte lönt att ha lektion för 3 elever,, hon lär ju behöva ta det igen när alla är där.

efter lunch så hämtade mamma mig sen körde vi mot ystad,,, vi skulle byta bil, från vår lilla Toyota Corolla till en Toyota Avensis :)
när vi var på väg hem så frågade Ilona om jag ville rida LaVesta.. självklart!!

sagt och gjort, bra gick det också :) hon har dock lite jobbigt att bära sig på bakbenen men det gick :) men till hennes försvar så har hon tappat en del i vinter när det inte gick att rida, hon fick styltor och kan inte gå utan skor... så hon har bara "lullat" lite, men nu är hon igång och ska byggas upp igen,
Det är en fin häst iaf :)

snart ska jag äta lite och imorgon är det skola,, vi börjar med Paj!! vi bestämde det när vi gjorde hästskötarexamen och nu blir det av :P sen ska vi på studiebesök.

hittade en bild på LaVesta (tagen från förra ägaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0