1maj 2011!!

ja jävlar vi är redan innen i Maj!! helt sjukt! för exakt ett år sen var jag i Dagstorp och Tävlade Tess,, fick min första placering i LA:P1 :) känns som igår!

Valborg firades med mina fina töser :D Hanna och Paulina såklart!!
Idag har jag pluggat lite, tittade på Världscupen i hoppning, tja finns inte så mkt att säga :P Tittade även på finalen i dressyren!! ett extra plus till Patrik Kittel på Scandic!! dock var domarna på tok för snåla, men som han sa -"jag är nöjd med ritten och det är det viktigaste!".

Sen red jag min finaste Madenta!, underbara häst! dock börjar vi komma in i en svacka, men jag ska försöka förhindra att den "bryter ut".
men det sägs ju att när man har kommit till en svacka så är man på väg över till nästa nivå!!
ska trimma lite på banan imorgon och hoppas att jag hittar formen bättre då än idag :P

I veckan så kommer fokus ligga på skolan :/ 4prov! imorgon har jag Religion (kristendomen) och på onsdag har jag Hovvård och Microbiologi, och på torsdag har jag Historia! nu måste man prestera bra,, betygen ska snart sätas och jag är som alltid mellan 2 betyg så det påverkas ju in i det sista :P. 
På Tisdag har vi Dressyrexamen!! jag ska rida Cassy :) jag hoppas att mamma hinner dit och kan filma, men hon ska på annat håll på förmidagen som är viktigare så det gör inget om hon inte hinner,, men jag hade velat ha det filmat så man kan granska osv :P + att ni hade fått se!!! 

på söndag blir det tävling!! LB:1,LA:1 på Östra göinge!! :) 

men nu ska jag snart glo på film på TV4 (Heartbreak Hotel) och även läsa lite i min bok om mental träning (Bäst till häst) sen blir det sängen!! 

så nu vet ni vad jag kommer pyssla med i veckan och kanske kan ha lite förståelse vrf jag inte kommer vara så aktiv här... men det kommer iaf på tisdag efter examen,, och eventuellt kommer ni få läsa mitt protokoll om ni vill?! :P (hehe fy f'n va töntigt det lät xD) 

 Jag och Cassy :) ni får ursäkta mina höga händer men ingen är perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0