Lördag!

som ni ser så har jag fixat en ny Header!!! tyckte att det var på tiden :P
skolan är ju snart slut, Tess har jag inte ridit sen dec, och bilden på madenta var väldigt gammal :P

men nu är den ett minne blott och en ny är uppe!! vad tyx?!?! kände att citatet passade,,, målet ett nå toppen är en lång resa men det börjar med ett enda steg! 

idag har vi haft hovslagaren här.. Madenta skötte sig fint som vanligt!
vid halv 2 körde jag och hälsade på hos Ulla Håkansson! och där ska jag börja jobba efter skolan!!
jag fick även rida hennes förra tävlingshäst Hyggebos Lidro, en finfin dressyr häst som inte tävlas längre,, men hålls igång av ulla men ibland rider även hästskötaren (som blir jag)
Ulla var nöjd med min ridning och hon ville att jag skulle ta över efter den nuvarande skötaren... så jag kommer börja efter strömsholmstävlingarna,, då de åker till Björbäck när jag tar studenten och veckan efter är det Norrköping och sen åker de direkt till Strömsholm.
Tror att det kommer bli bra massor av ny kunskap och lagom med arbete + att jag kan bo hemma det tar 10min att köra till henne!. 

nog om det :P

red Madenta en sväng på fältet.. lite lungt då hon gick terräng i torsdags och dressyrträning igår.. som btw gick super!!!
Träffade Katarina när jag var ute och red, hon var ute på fina Santorini.

jag har även anmält till 2tävlingar!! Ringsjön den 28 och Vinslöv den 4!! (LB:1,LA:1) sen får vi se hur det blir då jag börjar jobba och men är ju ledig när Ulla inte ska tävla..  :P

nu ska jag glo klart på ESC,, just nu leder Eric.. men kan ju säga att alla andra sög så han var ju ganska bra :P + att de andra länderna har ju inte hört Manboy från förra året som låter likadant :P

Old style :P


New Style :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snygg header! Hur gör du dem? Jag kan inte o vill göra om min design.. gahh! haha.



Vad roligt med jobb hos henne, hon är ju grym!Grattis till det, vi ses på fredag! ha en underbar vecka :)

2011-05-15 @ 17:29:53
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0