Måttligt rastlös!!

japp,, efter 1veckas ledighet är jag rastlös!!! och slöar jag till ist för att få massor gjort!
men nästa vecka börjar man ju jobba så få blir det fast på mig igen :)

om ni missat det så kommer jag vara hästskötare åt Ulla Håkansson! just nu är hon påväg till Strömsholm efter en helg i Norrköping, med fina placeringar :P önska henne lycka till på Strömsholmstävlingarna!
när de kommer hem där ifrån så börjar jag,, kunde inte innan då de inte har varit hemma sen jag tog studenten
först Björbäck,Norrköping och nu Strömsholm! och hennes nuvarande skötare slutar när jag tar över.

Idag har jag ridit Madenta på banan.. och jisses jag fick veta att jag levde!! över +25 grader och en stor häst att jobba ihop! men gud va fin hon var när vi började jobba på samma plan! :P,, hon går ju gärna i ett bekvämt läge där hon tycker att hon är fin.. Sant! men vi måste komma vidare!! och då måste man jobba på!!
men vi gör framsteg! och till helgen är det Vinslöv,, sen lite uppehåll och sen lär det nog bli regionalt.
ska beställa licens till henne och sen får jag hitta en tävling som passar.

just nu är jag på jakt efter ett Kandar!! och det finns ju en djungel! måste ju även hitta ett som ligger inom min prisklass, visst jag fick ju pengar av mina söta släktingar/vänner på studenten,, men allt ska ju inte gå till en sak :P
och framför allt min smak!! det ska vara vanligt (INTE rundsytt) och helt svart,, då madenta har så mkt vitt i huvudet så blir de inte bara med vit vadering! stilrent och fint ska det vara

Detta har länge varit ett "VILL HA!" men nu när man väl letar så är det såklart slutsålt och går ej att beställa :( jag har extrem otur.. Detta är från Hööks och de har nu ngt liknande men det nya är rundsytt.. och jag hatar det!!
speciellt det som hööks har!



Här är det "nya" och det är helt galet fult!!!! nedre delarna på sidostyckena osv är runda och resten platta.. åh!! det är så fult..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0