Onsdag!

mitt i veckan!!
idag red jag Madenta direkt efter lunch, hon skötte sig fint, jag har börjat lägga in öppnor och slotor i hennes vardag, har även börjar med de enka bytena (galopp,skritt,galopp) detta för att i framtiden gå upp till MSV C programen, och någonstanns måste man börja,, och Madenta lär sig väldigt snabbt men sen tar det såklart längre tid att få det stadigt och bra, då hon måste bli starkare osv... men det behöver ju alla :P

imorgon kommer jag rida på Fm då vi sen ska in till stan och köpa det sista innan Studenten och sen ska jag vidare till skolan,, vi har "busnatten" imorgon, ska hitta på lite bus op skolan, flytta runt på saker osv,,,allt för att ställa till det!!

idag åkte jag tillskolan runt 6 för att titta på spexet men det var tydligen flyttat till 9, så efter ngn timme åkte jag hem igen,, men hanna och Paulina höll mig sällskap så det var inga problem :)

nu ska jag äta och sen sova lite :P
xoxo Evelina!!


jag och töserna (klass foto i 2.an)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0