Terrängträning!

det var en kort "lektion" i skolan idag, 30min hade redovisning och betyg snack... VG i Svenska B och Religion!
denna veckan han jag skrapat ihop 4 MVG (dressyrkurs, Arbete med häst, Hovvård och Idrott) och 3 VG (Historia, Svenska B, Religion)
känns mycket bra och nästa vecka är STUDENTVECKAN!!!! bal på måndag och sen är det andra skojjigheter och på Fredag är den stora dagen!!!!

Igår var vå på Liseberg! trevligt trevligt,, karusell åkning :) och efter en sista tur i flumride så blev jag duktigt blöt!! men skojj hade vi :) åkte även de vanliga (Balder, Kanonen, Lisebergsbanan, Kållorado, Uppsvinget) dock så åkte jag INTE den nya Atmosfear!! sånt gillar jag inte :P  


 åter till dagen!! Terrängträning!
Madenta var lite spänd men lyssnade på mig iaf!! hon hoppade super och hon var inte speciellt tittig heller, stannade en gång på "flaggan" men den komm ganska snabbt efter backen och hon slängde upp huvudet och såg inte hindret.
sen så fick vi lite "problem" i coffin eller kombinationen som jag vill säga :P (stock, dike, stock och ett språng mellan) hon fattade inte riktigt vad hon skulle men andra gången gick det bättre!

nu blir det bilder och även film!! frambenen är kanske inte så roliga,, men inställningen och resten är bra så mig kvittar det ;P hon är precis lagom "rädd om sig"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0