Julfeeling

snart är vi inne i Dec och innan vi vet ordet av är året slut! och som vanligt ska man ju hinna med en del :P
de årliga Lucia firandet på Älleköpinge, på lördag! sen ska jag hinna fylla år, julen ska firas med familjen och sen såklart nyår!.. inga planer för den men jag hoppas att de kommer ngt bra! :)

I söndags var jag en sväng på älleköpinge, hämtade mitt USB med bilder som Siri tagit :)
när jag kom så var de i full gång med att julpynta på boxarna,,, och jag kunde bara inte hålla fingrarna borta!!! jag älskar ju allt som glittrar,, så julen är ju helt lovely!!!

ibland saknar jag verkligen tiden då man hade Snoddas på Älleköpinge, gemenskapen speciellt nu runt jul, vi samlades oftast runt 1 advent och pyntade våra boxar.. fint blev de!

nu får man pynta lite själv men dock går de inte att pynta lika mycket då lilla Madenta har en tendens till att pilla på pyntet ;) men än så hänger de kvar!

tänkte visa bilder på hur jag brukade pynta till snoddas,, både i och utanför boxen (han brydde sig inte ett dugg om pyntet så de satt alltid kvar)

Detta var 2007, vår sista jul på Älleköpinge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0