Torsdag!,, full planering fram till 19årsdagen!

vi är inne ordentligt i november nu! och plusgraderna är fortfarande många :D Tack globaluppvärmning!!!!

ikv ska man till älleköpinge och titta på träningarna,, prata om helgen osv!
på lördag är det Allsvenskan div 2 ponnydressyr :) helt sjukt 1år sen man var med! detta underbara gäng, då red man Emilias lilla Pom-pom! denna sjuktsöta C-ponny på ynka 134cm! så sjukt söt ;) och duktig!
men iår får jag hejja ist,, åldergränsen har jag ju emot mig :( men vi åker till flyinge med 3 duktiga ryttare, Emilia och Zanny, Siri och Poppe och Anna med sin c-ponny som jag inte har så bra koll på vad den heter :(
Fanny tillhör också laget med sin bouncer men konfirmationen kallade på henne denna helg.

iaf jag har planerat varje helg fram fram till min födelsedag!!! 14 Dec för er som inte vet :P

Lördag 12/11 Allsvenskan, som sagt!
Lördag! 19/11 - ska troligen hjälpa Fanny när hon ska tävla Bouncer på Gärds :)
Söndag! 20/11 - Jag ska starta LA:1 på Gärds :D
Fredag! 25/11 - Sommarlust med Hanna och ev några till :D Perikles står för musiken :)
Söndag! 27/11 - Tävling Viarp LA:4, MSV C:2.. årets sista!
Lördag! 3/12 - Lucia firande på Älleköpinge :) brukar bli trevligt,,, träffa folk osv :D
10-11/12 - inget planerat än.
Onsdag! 14/12 - Min alldeles egna födelsedag!!!! 19år gammal blir man också! haha :) har inga som helst planer, men det kanske kommer :)

Allsvenskan omg1 2010.... vann gjorde vi :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0