11-10-11 Tisdag!

helt sjukt vi är snart inne i mitten på OKTOBER!!!! helt sinnes sjukt va fort tiden går,, var tog sommaren vägen?! även om början på hösten har bjudit på underbart väder så känns det nu att hösten är här och vintern är tyvärr nära :( kallt och mörkt!!! och vi har inte ställt om klokcan än,, usch när det görs så blir det ju mörkt vid 5-6!! usch!
Som ni vet har jag Slutat hos Ulla nu och hon är med den nya tjejen i Oslo,, enligt resultaten så blev hon 2,a igår i intermedier II och idag kom hon utanför plac i Grand prixen,, men Linn fick ju en bra start på sin karriär som Groom, imorgon är det nog Kyr och sen kör de väll hem på Torsdag,, tar ju ändå typ 7-8timmar.

jag har varit "flitig" och skrivit in mig på arbetsförmedlingen,, även om de inte kommer hitta ngt till mig så kan det ju vara bra man får ju pengar först om 90dagar, men innan dess ska jag hittat ngt bra! har faktiskt redan skickat iväg till ett ställe som verkar perfekt! så nu får man ju vänta och se om de svarar,,,, avslöjar inte ett smack!!

men iaf! jag kan iaf lova att jag kommer ta tag i min karriär nu! nu är det jag som kan planera och inte undra om man kan vara ledig ngn helg osv! nästa tävling blir den 22okt Skabersjö åker vi då till! blir Debut *2 både regionalt och LA:4, men det är dags att ta klivet upp,, även om det inte kommer gå perfekt direkt så måste jag vidare sist red jag lixom LB på 68% när hästen stretade emot och lite missar är och var!! då är det dags att lämna LB! kan jag tycka!

Innan idag red jag Madenta och OJ! va fint hon gick,, nu hoppas jag att vi kan hålla formen fram till tävlingen, dock så ska hon vaccineras imorgon så hon ska ju vila ngn dag,, men jag hoppas att det bara är bra för henne annars har vi ju ändå lite tid på oss att hitta formen innan den 22!!


oj va mkt det blev nu ^^ hoppas ni pallade läsa, men det blir så när jag inte orkar skriva, har vissa dagar man bara vill gå in och trycka på DELETE,, men så skippar man uppdateringen och låter bloggen ligga sen får man ett ryck igen!

bild blir det inte heller för det har jag ingen xD
men på fredag ska jag ev få bilder av Siri från tävlingen så då kan ni får se en del :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0