Tävling!

..dagens tävling kunde nog inte gått mycket bättre!!

åkte till Skabersjö och debuterade Regionalt och LA:4.
även om det blev lite stress då framridningen inte blev så mkt av.... pga att klockan i stora ridhuset gick typ 15min efter!... så vi lastade ut när det var 40min innan start,, trodde vi men det var egentligen 25min,,!! det märkte vi när jag kom in i gamla ridhuset där framridningen var,, hann bara in sen kallade de på mig!!! jag var nästa ekipage! PANIK! men det vara bara att le och jogga igång hästen som till min glädje var mjuk och fin redan från början!

efter en uppvärmning på 10min,, så red jag in på banan,, då blev hon spänd, tittade ganska mycket framme vid domaren, men det var bara att klappa och tänka på ngt annat!
Men när vi fick startsignal och började programet så var hon lugn och fin som hon brukar :) programet gick bra fick bara ett avbrott i den sista förvända galoppen, men de andra stämde!!! en mycket lyckad debut!

det blev 65,8%!!!! och det räckte till en 4.de plats!! :D helt sjukt första gången vi startar LA:4 och det var även första regionala! :D

så sjukt stolt över min pärla, hon ställer verkligen upp i alla lägen "även utan framridning" ;)

fick väldigt fina kommentarer av domaren Lottie Mattsson -"Pampig häst m. bra gång, resning & form. Väl visad!" 



Prisutdelning till häst!! dock hade jag inga lindor med mig då vi absolut INTE räknade med placering!

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Stort grattis! Ni är så grymma, mycket bra jobbat!!

2011-10-22 @ 21:07:52
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0