Ja,, jag lever!!

jag lever och livet rullar på i en väldans fart! så ni får ursäkta min uppdatering,, men det hinns inte med :( och min andra dator har pajat så kan inte uppdatera på jobbet heller.

men helgen spenderades i Flyinge! Ulla red Intermedier II, Grand prix och kyr... blandade resultat,, men en bra helg.
de var 5.a i Intermedier II,,, grand prixen gick bra men lite oenade domare drog ner på %en.. men sen avslutade de med en 3.de plats i kyren!


igår så klippte jag Madenta,, även om hon inte är så långhårig så blir hon mycket snyggare!! tyvärr så får ju täcke åka på men då blir hon ju inte lika smutsig ;P aja nog om det,,,

Helgen är full av planer,, allt är inte bestämt än,, men som det ser ut nu ska jag iaf,, tävla på Lördag,, eftermiddags pass startar typ kl 1 första klassen,, sen på kvällen ska jag ut och äta med pappa och familjen,, vi ska fira Emilie som blir 19år Imorgon!!! sen på Söndag kommer min släkt hit,, då Mamma ska firas,, hon fyller år på Fredag!! det blir ev utgång med lite trevligt folk på fredag! :)
och ännu mer spännande är att den nya hästskötaren börjar på Söndag! elr ja Måndag... hon flyttar in på söndag men vi börjar jobba ihop på Måndag!! trevligt kommer det nog bli,, sen får vi se om jag följer med till Oslo eller de åker själva,,, återstår att se.


men nu ska jag leta upp en bild!
ibrist på annat får det bli en ego pic!! såhär glad är man iaf när schemat är laddat med skojjigheter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0