Never say never....

.....See i never thought that I could walk through fire
I never thought that I could take the burn
I never had the strength to take it higher
Until I reach the point of no return
And there's just no turnin back
When your heart's under attack
Gonna give everything I have
It's my destiny


även om jag inte är ngt Justin Bieber fan så gillar jag låten,, den kommer från filmen Katare kid med Jaden Smith i huvudrollen! och det GÅR INTE att missa att det är Will Smith's son! sjukt lika!!  
man blir påmind om atta aldrig ge upp och "Never say never",, inget är omöjligt.

viktigt att tänka på i motgångarna.. det är det som tar en igeom det! 

iaf.. Igår var man på Bio med syrran :) kollade på Jag sakar dig.. bra film och trevlig kväll :)
Idag är jag ledig även om jag var hos Ulla en sväng på morgonen,, mockade lite + det var en tjej som hälsade på som sökte jobbet som hästskötare,, får väll höra imorgon om hon var intresserad osv.... återstår att se. 

vid Lunch red jag Madenta som känns som vanligt igen!!! så det var nog bara en dålig dag i fredes,, skönt! 
red igenom LC:2 efter som vi ska starta den på lördag!! Klubbtävling :) får väll köra inom Älleköpinge ngn dag snart så man får veta hur många starter det är så man vet ungefär när man ska starta :P 

imorgon är det jobb.. vi ska till Skönabäck då Ulla ska träna för Eva-Karin. så dagen kommer rulla på som vanligt... även hela veckan skulle jag tro :P 

nu bjuder jag på låten som texten ovan kommer ifrån! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0