Tävling!!

Dagens tävling gick finfint,, inte perfekt men nästintill!!!

LB:1,, hon var super fin på framridningen men sen hönde ngt,, hon spände till och gick emot lite,, höjde nacken lite för mkt, så tappade några poäng på det :( b,la i skritten fick en 5a! brukar ha 7 elr 8,, men en spänd häst skrittar ju inte så bra,,
men vi fick 65% och blev 3.a!! dock 1p ifrån segern då de 2första hade samma poäng,, så skritten var dyrbar idag! :( synn,, men that's life! jag var ändå inte helt nöjd med ritten.

LA:1 hon känndes mycket bättre och mer avslappnad! vanliga Madenta ;)
programet gick bra inga missar,, hon var lite motsträvig i ryggningen men gjorde det utan större problem, tappade kanske 1p,, annars fungerade allt!
det blev 66% och SEGER!!! happy happy, dock fick jag reda på 5min innan klassen var klar att prisutdelningen var till häst!! hade varit till fots i  LB,, men nu var det segertäcke som skulle delas ut!
Madenta stod i transporten och jag hade tagit ut knopparna osv! aja på snabba ben gick vi och lastade ut och lindade har man inga knoppar får man ju linda ist xD

nu laddar vi för kick off!!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis vad roligt åh vad fin hon är =)

2011-09-03 @ 14:34:13
Postat av: evelina

SV: Tackar :D

2011-09-04 @ 19:00:32
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

Vad fina ni är, grattis :)

2011-09-08 @ 12:26:43
URL: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0