1 April

april,april... ja sen vet ni ju resten, men sånna "fjollerier" håller inte ja på med, tycker de är så sjukt fjolligt.. till vilken nytta?! haha!
men just idag är de en sån dag när man inte litar på någon!! haha!
men jag kan iaf lova att jag är precis som vanligt, 110% ärlig säger rätt ut vad jag tänker.. kanske inte alltid så bra haha! men får leva med de.

sitter och lyssnar lite på musik (som vanligt) hittade en fantastiskt fin låt av Molly Sandén - mitt liv är mitt.. hejsan hoppsan ytterligare en låt man kan känna igen sig i. hahaha! 

Mitt liv är mitt, Jag vill gå min egen väg
Inte leva någon annans dröm...
Älskar verkligen att folk i fråga bryr sig och vill "mitt bästa" men saken är den att de är inte "mitt" bästa, de är er dröm.. inte min!
så för er egen skull.. släpp de och gå vidare!

Imorgon är de jobb dags.. ska en sväng inom rese också.. ska ju bli pendlare. som ni vet är bensinen snordyr så jag får ist köra till Åhus och ta bussen där ifrån :P så vem vet då kanske man får upp kontakten med sina gamla "pendlar homies" haha! även om jag är den mest osociala människan på morgonen.. jag är den där med musik i öronen som bara vill sova!!

men nu bjuder jag på låten som ja snackade om... tycker faktiskt att ni ska ge den ett försök, elr 2 haha!
enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0