de är hyfsat illa må jag säga!!

ja fy fan!
Helt jävla sjukt att en av de människorna som står en nära i livet, är en av dem som man borde ha på avstånd!!
men va fan gör man, dock är nog en förändrig nära.. usch jag vill men ändå inte! frågan är, lite elr mkt oljud?! kan bli ett jäkla liv, men ibland är de det som behövs... frågan är hur länge jag ska klara att "hålla masken".

men jag hoppas att detta bara är en liten stormby som snart bjuder på klarblå himmel och strålande sol igen!
de sägs ju att man kan inte få en regnbåge utan lite regn!

men pga allt detta som egentligen har legat och grott i flera månader så har jag kommit närmre andra människor, som jag nu tror att jag mår bättre runt! jag har kunnat öppna mig på ett helt nytt sätt och framför allt slappna av! behöver inte tänka 2ggr innan jag gör olika saker! även om de är bra ibland 
nu är man runt folk som får en att må sådär galet bra ist!!
så att vi ev går skillda vägar stör mig egentligen inte, men att hela vår historia ska gå till spillo tycker jag är synn.. så jag kommer kämpa lite iaf.. sisådär 45% medans jag ger 110% på mina "nya" kontakter!!

Men snälla, ni som ännu inte har en blekaste aning om vad jag snackar om... låte det vara så!!
kom ihåg att detta är MIN blogg och ibland behöver jag ett forum där jag kan få skriva av mig!
och jag lovar att jag kommer att lösa detta, så ni behöver inte oroa er!
Jag har gått igenom värre saker, och kommit ur dem starkare än någonsin!!

nej nu har jag nog sagt allt, och lite för mkt! puss på er, och nu mår jag lite bättre! och snart ska jag sova och drömma om de fantastiska människorna som faktiskt finns i mitt liv! <3
ärligt talat så hoppas jag verkligen att vi kan hitta tillbaka till varann och du kan bli en av de jag älskar!


Åter igen passar Kelly Clarksons fantastiska låt in på livet!! What Doesn't Kill You makes you stronger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0