Hejsan morsan Hejsan stabben!....

Här är brev från älsklingsgrabben.
Vi har kul på kolonien.......

Förhoppningsvis har ni fattat vid detta laget att det är Cornelis Vreeswiks låt Brev från kolonien. som man sitter och lyssnar på :P

har precis kommit hem från en av tidernas bästa Dressyrträning! oja va bra de gick :D blir så glad och super taggade till Söndag!!
så jag är lika glad nu som jag var när ja öppnade ögonen imorse!! även om man baar velat försvinna under dagen!!

som alla säger.. Fredag den 13!! otursdag! och ja jäklar de kan nästan stämma.. usch!
mådde prima fram till typ 07:30, mötte en riktig Ovän i morse.. inte många som jag verkligen inte tycker om men usch och fy! mellan oss har de skurit sig helt! vi har inte setts på evigheternas evigheter men känner fortfarande hur luften stannar! 
sen var jobbdagen hyfsat seg! inte sådär många intervjuer som man vill få, men så brukar de vara på Fredagar. folk man söker går ju hem efter lunch!! haha! 

men som tur var så fick Madenta och Träningen upp mitt humör så nu är jag tillbaka på mina rosa moln!! 

imorgon blir de att rida ut en sväng på hästen.. kolla så gas och broms fungerar och även lite lösgörande, sen ska de putsas,knoppas och hästen ska badas!!
och ta de allmänt lugnt!

på söndag smäller de! en hel månad har man gått och väntat! :D å vad jag vill att de ska gå bra! men mest ska jag ha så sjukligt roligt! fått reda på att  de kommer en del publik! Anton ska ju följa med mig :D sen är de en del från Älleköpinge som ska dit och titta! sen vet man ju aldrig vem mer som dyker upp nu när de är så nära haha!

nu blir de lite fika så här på Fredagkvällen sen får vi se vad TVn bjuder på... annars blir de nog ngn film!

avslutar på samma sätt som vi börjar.... Brev från kolonien!!

ja nu vet jag inge mera
kram och kyss och hjärtligt tack sen,
men nu ska vi ut och bränna grannbaracken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0