Lördag!

Slänger in ett litet mobilinlägg, imorgon kör vi mot Färs Härad! startar LA:3 MSV:C1 debut i de programmet, red ju C2 i höstas... känns sjukt kul att vi är igång i MSV igen!! sen får vi hoppas att de är vår dag imorgon och har % på vår sida men viktigast av allt att hon är avslappnad och inga missar!

Dagen har rullat på bra, som ni vet är jag ju på Älleköpinge denna helgen, allt går finfint, även om en liten ponny hade lite kolikkänning igår men han mår bra igen!

Imorgon ska man dit och morgonfodra sen sköter Ellen resten men efter tävlingen åker jag dit och mockar, seb fixar Sabel kvällsfodringen.
sen ska de skötas på Måndag också och på Tisdag är de Jobb igen som vanligt :)

nu ska jag dejta sängen och inta drömmarnas värld!
men innan dess får ni en Bild på min nybadade häst! som är så fantastiskt uppfostrad att hon står löst när jag duschar henne! hon står aldrig uppbunden elr jo när hovslagaren är här, vid klippning och ibland på morgonen innan tävling för då vill hon bara ut och in i transporten!!!
men annars alltid lös! (vill de komma loss gör de de så vrf riskera att de drar sönder grimmor elr sigsjälva!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0