OMG Storken har landat... vem ska ha barn??!

haha! de sägs ju att storken kommer med barn.. men ni som passerat.. typ 10års ålder borde veta att så är inte fallet haha!

Grannen har ju ett storkhäng så här bor ju 3st storkar i lilla Härnestad, men idag kännde den ena för att ta en promenix ute på åkrarna! Lilla Madenta blev ganska fundersam.. vad är detta för ngt?!
men Herr stork brydde sig inte de minsta om att vi kom farande förbi några gånger på fältet!!

nu ska jag glo på Alcatraz på TV4 och sen blir de att hoppa i säng. Ny jobb dag imorgon och minst 5st nya kommer och ska prova på och ev börja. hoppas de blir trevligt folk :)
Sen blir de en Tripp till Älleköpinge! Ska prata med Eva då de blir "jobb" för mig i helgen!! Eva och Camilla ska till tyskland och kolla på någon av deras fina unghästar! men någon måste ju hålla stämningen hemma då hästarna ska få mat, rent i boxen osv.. så vi ska ta ett litet snack om vad jag ska göra osv :)

sen ska jag ju såklart kasta ett öga på mina yber duktiga "kusiner" som ska rida!!
sen ska de nog snackas lite D-ponny! Anton är ju in behov av större ponny!... någon där ute som har en super snäll D-ponny som älskar att hoppa och bli allmänt bortskämd! behöver absolut inte vara en tävlingsponny.. men den ska vilja hoppa och ska gå att tävla så ingen triangelmärkning här inte!! hör gärna av er [email protected] elr lämna en kommentar! 

pusshej nu ska börjar Alcatraz!!

Madentas nya vän?! haha!



Jag och Siri.. alltid lika seriösa!! Anton mästerfotograf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0