Tack.. för att just jag fått träffa er!!

Mår som man ska såhär dagen efter!!
DE löste sig till de bästa och sommarlust leverarade som vanligt! och sjuktligt trevliga människor spenderade man kvällen med!!
Tack som fan!!, men tror knappt de räcker!
började med Förfest hos en kompis,, sen en promenix till Sommarlust! fullt ös och en och annan dans :) 01:30 tystnade musiken och vi letade oss tillbaka till lägenheten.. där blev man kvar till typ halv 5 när morsan kom och hämtade en! skulle ju mata hästar kl 7.. och hade ju lovat grannen att ta hennes också så stanna till idag var inte att tänka på.. så tack & god natt på dem och jag åkte hemmåt!  

nu sitter man här lite lagom sleten! har upptäckt ett sår på min tumme?! hmm hur fan gick de till?!
men som de sägs... enda reglen är att man ska ha så jävla kul!!?!

nu får man se när de blir nästa gång.. blir ju party på lördag igen.. men med ett helt annat gäng :) blir nog bra de med :P
Valborg imorgon blir nog väldigt lugnt! händer nog inte ett smack! elr jo men inget firande iaf.

men nu ska jag leta upp lite mat och sen ut i solen och rida hästen!! våga vägra bakfylla!! haha nej så illa är de inte men man blir ju sleten även om de är lugnt på spritfronten!

måste åter igen tacka för att jag fått träffa så här underbara människor! helt sjukt :) känner sig verkligen välkommen i erat sällskap! puss på er!!

Sommarlust - the place to be.. where it all happens! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0