tänk att man får må så bra!

ni anar inte! jag mår så sjukligt jäkla mega bra!
av massor av olika anledningar.. och som ni redan vet så vet ni sisådär 10% av mitt liv! 

tänk om man ändå kunde få dela med sig om allt! då menar jag allt! både de positiva och negativa! men håller de för mig själv.
har aldrig varit den som öppnar mig och säger allt vad hjärtat bär på.. och de lär inte ske heller! 
vissa saker väljer jag och spara i mitt huvud! 
men de personen som jag verkligen kan lita på vet de mesta! :P

och jag älskar verkligen de människorna för att de finns där! OMG jag spricker av glädje!!!! 
 
fler glada nyheter... har anmält till Madentas första Meeting! Björbäck 18-20maj!!! ska bli sjukt spännande att se hur min prinsessa beter sig på ett meeting!
men innan dess ska man till Willands, Färshärad och förhoppningsvis ngt till!

nu ska jag glo på TV och sova! imorgon blir de Jobb och sen en sväng till ridskolan, ska prata med Eva om en helg i April när de ev ska iväg så man kanske ska hjälpa de då.. men jag ska tävla på söndagen och sen jobbar man ju på fredagen, så behöver lite info om jag ska be mig ledigt elr ej :P

puss,puss och ha de super mega jätte bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0