Tävling!! hårt arbete lönar sig ALLTID!!

Tävling idag, första utetävlingen! Willands stod för den... Regional LA:3,LA:4 fullt med folk man kännde var också på plats :) alltid trevligt med extra publik och ngn att prata med mellan klasserna :D

LA:3 - 63,7% hon känndes fin, nästan helt avslappnad och lyssnade på mig, brydde sig inte de minsta om att de gick folk, glodde inte på staketet och inte på de som var på framridningen elr på banan brevid..! Underbara häst!
dock missade vi plac, kom 6.a med 4plac så de var ju inte så illa pinkat kan ja tycka :)
känndes iaf bättre än vad %en visade.. huvudsaken är ju att man är nöjd!!

LA:4 - 64% och en 3.de plats.. de satt minsann som en smäck!! riktigt bra avslutning på dagen!!
hon var riktigt fin i denna klassen.. bara ngn enstaka miss som man retar sig lite på.. men de kommer ju eftersom hon inte är 100% eftergiven innu! men hon är 1000ggr bättre än för 1mån sen :)
Blir så glad och framför allt stolt!!

nu har de gått lite mer än 3år sen man köpte lilla skruttan..! vilken resa!! och vi är inte klara på långa vägar! vi har precis börjat :D
imorgon blir de en liten lugn runda ut skulle jag tro :)
sen i veckan blir de att träna lite skolor och försöka få henne ännu rundare i formen!! och framför allt rida lite på Kandaret!!
den 22 åker man till Färs Härad rider då LA:3 och MSV:C1.. taggad te 1000!!

idag fick man även reda på att man blivit inbjuden till Fest den 5 Maj! jäkla trevligt! en av mina "kusiner" har ett garage/verkstad några 100m här ifrån så de ska bli party där!!  hur bra lixom.. blir ju som hemma fest men man slipper sköta festen själv!.. kollade på Eniro hur långt de är.. 0,9km!! haha! då vet vi att åkern jag brukar rida på är ca 700m lång.. de är nämligen bara åkern, ett hus och en väg mellan mitt hus och verkstaden!! :P

Film från LA:4 kommer ikv, youtube laddar för tillfället upp den! men de tar ju sin lilla tid :P
Bilder kommer nog också.. hade ju lite duktiga fotografer runt mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0