Tisdag!

Tisdag och Back to Work!!
Jobbet flöt på i en väldans fart! även om man satt hela Fm på "ej svar, upptaget och fel nummer" alltså precis som de heter. de svarar inte (inte äns växlen) elr så är de upptaget eller tom fel nummer!
de numren får vi upp när man gått igenom alla och kodat till detta osv. och när alla nummer/adresser är slut på det projektet!
men efter lunch fick man nytt projekt och nya nummer och adresser!!

efter jobbet blev de en sväng i stan. lite ärenden och sen körde man till Älleköpinge.. Fanny behövde lite benskydd till sin fina ponny och jag har ju en del som bara ligger här hemma.. så varsego! slit dem med hälsan.. så slipper jag slänga dem, använda benskydd är ju inget man tar betalt för.. inte jag iaf! isf ska de ju vara typ tävlings som är välskötta och lite använda.. men vardags blir ju slitet! och dessa var väl använda men ändå fina :)
sen har jag ju sålt mina gamla stövlar.. Anton behövde ett par och vips så blev han ett par rikare och jag blev också ngn slant rikare!
Sen pratade man ju förståss med Eva, hon ville ju veta så hästarna skött sig och jag ville ju veta om de hade haft de bra :)

Tisdag= Madentas vilodag!

imorgon är de Onsdag, jobb som vanligt sen ska hästen ridas och sen är de Torsdag.. samma schema
och vips så är de FREDAG!! lovely! Träning,träning :)
Sen är de Helg! Lördag och Sommarlust (förhoppningsvis) är väll lite skakigt på den fronten, vi får väll se
Sen sover vi på Söndag! haha!
Jobb på Måndag och förhoppningsvis ännu mer jobb när man kommer hem! ni som har över 15 i IQ borde veta vad jag pratar om... elr ett tips ta en koll på tidigare inlägg och kom på att April månad är slut!
Tisdag 1 MAJ!! Ledig! men åker med småkusinerna när de tävlar i Osby! :)

kan även meddela att mitt schema är fullt! typ till JULI! omg! när hände det?!
de ska partajas, Tävlas, folk tar studenten och konfirmationen.. men så vill vi ha de livet leker!!


-"If happy ever after did exist
I would still be holding you like this
all those fairytales are full of shit
one more fuckin' love song I'll be sick"


Älskar låten!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-26 @ 20:06:41
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0