Tisdag

Jobbet har gått bra, de kom 6st nya idag så fullt hus!! men alltid trevligt med lite nytt folk får väll se om alla stannar.

efter jobbet så åkte man till Älleköpinge pratat med Eva och Camilla. ska ju hjälpa dem med stallen när de är i Tyskland! så inget kontor för mig fredag och måndag..
Pratade även en liten stund med "kusin" Lina, och vi konstaterade att hon troligen ska sova hos mig efter festen som vi är bjudna på den 5!! så man slipper gå de 800m hem själv där på natten/morgonen!! haha ja lånade ju hennes säng sist man va ute så nu får hon låna min haha!! + att hennes morsa jobbar och att ta sig till Rinkaby mitt i natten är ingen lek speciellt inte om man är i Härnestad! :D

imorgon ska madenta gå på Kandaret och ev ska hon gå på Älleköpinge, men annars blir de ju träningn som vanligt på Fredag!!

nu ska jag glo klart på TV6 Erik och Mackan knäcker den manliga koden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0