Världen är allt bra liten!

ja typ tini tajni ibland!!

nu när man börjat jobba så har man självklart fått kollegor som FYI är super goá... glad stämmning på Kontoret!!
Redan förra veckan fick man ju reda på att man har gemensamma vänder med en del.
och de för fenomenet FACEBOOK är väldigt bra ibland.. alla känner alla haha och man har gemensamma vänner med hur många som helst!!

men idag satt vi av en slump och spårade in på hästämne och en tjej berättade om en erfarenhet av vetrinär osvosv men de är inte de viktiga.. utan saken var att jag lyssnade och hörde att hon kallade hästen Bailys och att den var född -91 då var jag bara tvungen och fråga hur den såg ut osv,osv

och vet ni vad de är samma Bailys som jag provred för några årsen... i Sölvesborg också så de är ju ingen häst från trakten....jag trivdes super bra med hästen men skulle prova den på Älleköpinge men då ville den inte åka transport (fick panik i transporten) så vi lät det passera,
och sen hittade vi ju Snoddas och sen vet ni ju resten haha!

men hallå ja! hur sjukt! detta handlar om en häst jag skulle haft för 7år typ! 
De har fortfarande kvar henne även om hon börjar bli till åren..! 

jahoppsan hejsan helt utan att ta i kan jag påstå att världen är ändå hyfsat liten ibland!!!  

men nu ska jag äta lite mat, ut och mocka och sen blir de en "snabbis" (haha som om de någon sin har varit en snabbvisit där) till Älleköpinge.
Tisdag= Viloda för Madenta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0