först ett sidospår... sen Campingen!!

Asså helt innan vi börjar.... med camping"storyn"

Måns Zelmerlöw!! har ända sen när han var med i Idol tyckt att han har ngt extra, utseendet han är musikalisk osv.... nu har man varje vecka hela sommaren sett honom i Allsången! många har snackat om skägget.. men de har inte stört mig direkt haha även om det inte var direkt grannt
men ikv "försvann" det, till mig glädje :P

Kom igen lixom! klädsmaken ska vi ju inte änns gå in på! alltid 110% rätt! även om han typ alltid kör, kostym elr jeans, skjorta... vilket är helt okej :P

på alla guys där ute... så svårt är det verkligen inte att anstränga sig lite... kläderna kan förändra hela intrycket!
vad ni har hemma.. skiter jag fullt och friskt i, men vid andra tillfällen. får ni me än gärna köra på iaf Jeans, och kavaj!.. funkar alltid!! och våga bryt strömmen och gå emot alla svarta kavajer!



Nu till det ni vill läsa om haha!!

Igår åkte jag och Morsan till Ullared där mötte vi fam Björklund och min syrra :)
Det blev en snabbrunda på Ge-kås, sen chillande vid husvagnen... sen när de var dags att sova gick jag och morsan till Lastbilen där vi sov... sen i morse så blev det lite tid tsm med de andra, sen en runda till på Ge-kås.. shopping shopping! listan på sakerna får ni en annan gång :P
sen var egentligen campingen över.. så de packade ihop och styrde sitt ekipage hemmåt... jag och morsan, fortsatte att leta väska i butikerna utanför Ge-kås.. men utan lycka!
så vi åt lite mat och sen körde vi hem!!!

var hemma vid 8 och då hoppade jag ur lastbilen och nästan sprang in och bytte till ridkläder! ut och rida!!!
kvällsolen lös och jag njuter av varje sekund!! fin fina häst man har! Tävling Lördag-Söndag!

sen börjar plugget.. jag kan knappt vänta! så sjukt taggad, vill börja lära mig sy, tillverka, skissa, designa.. ja precis allt! som ni kunde förstå i vad jag skrev här ovan förstår ni säkert att mina åsikter är ganska starka.. och jag hjälper mer än gärna till!!


Hehe... så otroligt söta!!



så lyckligt lottad att jag på något otroligt sätt har lyckats få denna underbara häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0