Har sagt det förr men säger det gärna igen!!!

Jag har världens bästa vänner!! <3

igår började Dressyrträningarna.. Madenta känndes fin, men hon måste bli kvickare i sina små ben :P men övning ger färdighet!

Efter träningen så var det snabba ryck för jag skulle till Rinkaby för en trevlig kväll med underbara människor!
Anne & Peter är på Camping med småbarnen... när jag kom vid 9 var alla mitt upp i trevligheter, första Cidern var öppnad och nästan nere!
och jag vill lova att det fortsatte i det spåret hela kvällen/natten och en bit in på morgonen...
jag valde och stanna över då det fanns plats haha!
men runt 6 i morse bestämde vi oss för att det var dags att sova! haha jisses! vi är minsann inte kloka!! nästan rent från vettet, men sjukt kul hade vi :D från 9 timmars "fest" OMG!!
OS, Charader, Dans, Prat, Massor av skratt, Musik och Extremt trevliga männsikor!!  

Sov det gjorde man så skönt fram till 10-11 snåret... jag mår förväntans värt bra!! men bakis är ju inte min sak direkt.. Frukost.. sen kom mamma och hämtade mig vid 12.!

Ett enormt Tack var på sin plats och sen åkte jag hemmåt!
Nu har jag glott på film och ska nu ut och rida i det extremt fina vädret!!
Love my life <3<3

puss på er och hoppas er helg blir awesome!! <3
åter igen Tack som fan för att ni finns i mitt liv.. vad vore jag utan er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0