Livet är inte stunderna som passerar, det är stunderna man minns

om jag fått en krona för varje gång jag skrattat denna sommar hade jag med säkerhet varit miljonär!!
Mitt liv är så galet underbart!! vilket ni har fått höra nu några gånger.... men hoppas ni överlever för jag har minsann inte tänkt ändra på ngt!! You Only Live Once!!! och jag tänker minsann inte sitta där när jag är gammal och tänka.. shit det kunde jag ha gjort!! nej då säger jag hälldre.. det gick inte men jag försökte iaf!!

Theres plenty of time to sleep when we die
So lets just stay awake until we grow older
If I had my way wed never close our eyes!


Igår var jag och morsan på middag hos Björklunds i Rinkaby! där var ganska tomt hemma.. bara Casper,Maja,Blend och Anne.. och efter ett tag åkte Casper å Maja då deras syrra Tess kom och hämtade dem.. de skulle ha en helg hos henne, hörde ngt om Tosselilla :P
så det blev en kväll med massor av prat med Anne! Trevlig kvinna! har sagt det förr men säger det igen...alla förtjänar en Anne i sitt liv!!

Idag har man haft Avslutning på Ponnyskolan.. jisses har en vecka redan gått?!
Nästa vecka är det Dagridläger som gäller.. 09-15:00, vet inte vem som kommer.. men tror nog att det ska gå super bra.. alla brukar vara så glada!!
Sen får man se vad som händer när helgen kommer.. inget planerat, men det brukar ju lösa sig :D
så har ni ngt så är ni välkomna med förslag?!

Sen är jag "ledig" en sista vecka!! men tyvärr missar jag Linns 20års fest :(.. attans som jag saknar den bruden!! men det blir lite tajt ska eventuellt iväg mitt i veckan och den 18-19 tävlar jag!! och den 19 fyller Farsan år :)
Måndag den 20 vet vi ju alla vad som händer!!!  :D och den kommande helgen 25/8 blir det Kick off på Älleköpinge och sen den 26 skulle nog Tessan och Philip firas lite :) vi får se hur det blir med det :) 
och helgen efter 31/8 närmre bestämt så blir det UTGÅNG!! Hanna fyller 20 den 1/9!! så det ska firas vill jag lova! :D 
sen kommer det nog rulla på..
September bjuder på hela 3st 20åringar!!! vet inte riktigt hur detta ska firas.. elr ja Hanna firas ju i samband med utgång! och Syrran skulle väll ha ngt litet kalas :P
Sen Robin får vi ju se hur han löser det, men tycker nog att det ska firas lite :)

oj vad jag babblar!!... mycket i huvudet och jag lovar ni får bara veta 10%! av vad som snurrar här uppe :P
men för allas säkerhet så håller vi det så haha!!

Tänkte även meddela att Madenta är i fin form inför tävlingen på Söndag!! får hoppas att det går bra då också.. men gör det inte det så shit happens!!
jag har börjat släppa på min egen "press" och prestation.. anledningen till det kan vi ta en annan gång.. kan ev bli lååång läsning så det tar vi en annan gång..!
men jag har bestämt mig! oj det lät seriöst.. men ta't lugnt så illa är det inte... jag ska INTE lägga av var så säkra!!


lite bilder från ponnyskolan.. gårdagens utritt och sen fick jag present av några elever idag!! så söta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0