Tävling!

Efter gårdagens träning var man väll inte super taggade till tävling, då hon kändes lite halv slö... men vi skyller på värmen haha!
men mitt humör ändrades på kvällen :) Blev en trevlig kväll i Rinkaby med oehört trevligt folk :D
jag och morsan körde hem vid 12 tror jag att klockan var... kände verkligen att jag behövde den stunden! låta bli och tänka på tävlingen osv.. det blev ju lite prat om helt andra saker än hästeriet!! vilket jag kan behöva ibland :) så Tack som fan!!

Idag var det då tävling på Willands! MSV:C1 stod på schemat!
kände mig hyfsat taggad.. men när folket man kände började komma så steg ju humöret! :) blir så glad!
känns faktiskt helt underbart att folk verkligen vill titta när jag tävlar :) även de som inte är helt 100 intresserade, men de ställer upp ändå.... tänk så kunde man ge tillbaka allt de man får!!

Madenta känndes helt ok på framridningen, inte helt 100.. men 95% kanske haha! Perfektionisten Wahlström var framme!!

själva ritten blev väll helt okej.. dock drog jag på mig en felridning som var så sjukt klantigt gjort att jag inte var vad jag ska säga... skulle in i "serpentin" med byten på medelinjen.. men smarta jag rider snett igenom haha så -2 till Wahlström
men vi skrapade ihop 61,9% asså fattar ni.... så jävla nära kvalet till MSV:B! och jag ränkade på felridningen och utan den hade man haft 62,3!! och var är gränsen.. jo 62% asså! ibland... ja säger bara suck!!
men vet ni vad dessa % räckte till en 2a plats!!! Jesus! jag och Madenta placerade i regional MSV:C!!!
so happy! :D

imorgon blir det LA:4 och MSV:C2.. taggad till 1000 är man :D
tack för en sjukt bra tävlingsdag och tack igen för visat intresse!!! sånt är faktiskt guld värt :D

filmen från dagen kommer......

tyvärr prisutdelning utan häst, men men <3 lite extra mys med stjärnan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0