They say that good things take time...!

... but really great tings happens in a blink of an eye!

så ser jag på det! man ska inte stressa fram de saker som ska bli bra, man måste jobba på dem och tillslut känns bara allt rätt!
men vissa saker kan förändras på ett ögonblick! tänk er alla dessa situationer som kan förändra precis allt...! tror inte jag behöver nämna några förslag för ni kan nog göra det själva :P



Dagen har ägt precis som alla andra haha! Älskar verkligen att må såhär bra!!
Blev en tripp till staden! skulle ju få tag på väska! och minsann det gick! på Rea och allt!!
så nu är jag klar för skolstarten på Måndag!

nu till inköpen på Ullared,
det blev lite kläder.. inte så mkt typ tjocktröjor och linnen/t-shirt, sen en täckjackeväst att ha och rida i, guldvärt nu när hösten kommer!!
Bojsen fick ett regntäcke av fam Björklund! :)
ett nytt bett till Bojsen sen fyndade jag ordentligt!! de hade tillverkat pannband med glitter på! 5st för 30kr! de har typ sytt på ngn band på en skinnbit så de är väldigt mjukt!
ett blått och ett rosa fanns med så Hoppsan och Bojsen fick varsitt!! :D
Sen blev det en ny klocka och nya Pilotbrillor.. mina gamla har tappat färgen.. och ser ut som rost!
såklart lite bra och ha saker... men skit i de!

men idag har man även ridit Madenta och även bojsen en sväng.. så fina är dem!!
bönderna skördar halmen här så stubbåkrarna kommer så småning om! alla ni hästmännsikor där ute vet hur glad man blir när de kommer!!
stora ytor med bra underlag!!! och oftast inga kaninhål.. så man kan rida "utan" att fundera så mkt på det :D
imorgon kommer Casper å Maja.. Casper ska rida Fille efter 2veckors paus, kommer gå så bra så!!
sen ska Bojsen också pysslas om :)


sprang runt i stan såhär idag! urtvättade jeans, vitt linne och en jeansväst på de!



bling,bling även på mina små bebisar!! 30kr.. helt klart värt det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0